شوکوبلاگ

  • ۰
  • ۰

ترمیم مو چیست ؟

ترمیم مو روشی است که در حال جایگزینی به جای کاشت مو برای رفع طاسی سر می باشد . در این روش بر خلاف کاشت مو نیازی به بانک مو نمی باشد . در این روش که با نام علمی HRD نیز شهرت دارد از تار مو های همرنگ و همچنس با موهای شما استفاده می شود که قابل تشخیص حتی برای آرایشگران زبده نیز نمی باشد . ترمیم مو در کشور های توسعه یافته اروپایی رواج بسیاری دارد .

آیا ترمیم مو دائمی است ؟

این روش به دو نوع دائمی و موقت وجود دارد . در ترمیم موی موقت که هزینه آن به مراتب بسیار کمتر از روش پیوند و کاشت مو می باشد از موهایی با همان رنگ مو شما و با همان جنس همراه با کراتین های گیاهی و مقاوم بر روی قسمت طاس فرد ثابت می باشد .

در روش موقت شما می توانید تمامی فعالیت های روزانه را انجام دهید. ورزش و اصلاح و حالت دهی به مو ها تاثیر منفی بر روی این فرایند  نخواهد داشت .

در روش دائمی که می بایست بعد از 30 سالگی انجام شود ترمیم با پیوند مو انجام خواهد شد .

کاشت مو به روش میکروگرافت چگونه است ؟

کاشت مو به روش میکروگرافت

آیا ترمیم مو ضرر دارد ؟

مشخص است که هرگونه فعالیت پزشکی دارای عوارضی نیز می باشد . بطور مثال استفاده از قرص های ژلوفن که برای تسکین درهایتان استفاده میکنید دارای عوارضی است . این روش هم می تواند دارای ضرر و زیان برای بدن و پوست سر شما داشته باشد . از جمله پیر شدن زودهنگام پوست سر در زیر منطقه ترمیم مو اما تاکنون ضرری برای آن گزارش نشده است .

باید توجه داشت به غیر از روش HRD هیچ روش دیگری پایه و اساس علمی ندارد ولی متاسفانه شاهد اجرای انها در برخی از کلینیک های پوست و مو هستیم .

آیا با ترمیم مو موها رشد می کند ؟

موهایی که بوسیله روش دائمی بر روی سر شما قرار داده می شود مانند موهای طبیعی خودتان می باشد . می توانید موهای خود را اصلاح کنید ، ژل و واکس مو بزنید ، سشوار بکشید و آنها را حالت دهید.

آیا ترمیم مو خوب است ؟

این روش نسبت به کاشت مو کمتر شناخته شده است و بیشتر برای افرادی که دارای بانک مو ضعیفی هستند و یا سر طاس و بدون مو دارند استفاده می شود . که با توجه به سرعت عمل انجام آن و نتیجه مطلوب بعد از اجرا ، متقاضیان زیادی دارد .

 

بانک مو و اهمیت آن در فرایند کاشت مو

ترمیم مو چند سال دوام دارد ؟

عمر مفید این روش بین سه تا پنج سال است که بسته به کیفیت مو های کار شده و رعایت موارد بعد از ترمیم مو در مدت زمان ماندگاری آن تاثیر گذار است .

یکی از دلایلی که از این روش به عنوان روش دائمی نمیتوان نام برد این است که منبع تغذیه برای مو مانند روش کاشت مو وجود ندارد.

کلینیک دکتر مو به عنوان مرکز تخصصی پوست و مو با بهره مندی از پزشکان مجرب و جدید ترین دستگاه های موجود در دنیا کلیه خدمات درمانی و زیبایی را به شما عزیزان ارائه می نماید.

 

منبع : کلینیک دکتر هیرفیت 

https://drhairfit.com/hair-repair/

 

  • ۹۸/۱۲/۰۷
  • شوکو سئو

ترمیم مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی